torsdag 10. mai 2012

Fotokurs i vakre Toscana

I en uke har har jeg vært på fotokurs i vakre Toscana sammen med 11 andre kursdeltagere.

Det er aller første gang jeg er i Toscana som på denne årstiden sikkert må være på det aller vakreste hva vegetasjon og blomsterprakt angår.

Bildet nedenfor er tatt i all hast en av de siste dagene hvor noen av oss tok en avstikker via en kronglete og meget spennende landevei.

                 IMG_0526

 

 

På lang avstand og med lånt linse ble bildet av denne vakre byen tatt.

Ps. Det går an å klikke på bildet for å få det større, og om mulig en tanke mer monumentalt.

4 kommentarer:

Kirsti sa...

Chiao!

Trodde du hadde slutta å blogge så nå ble jeg glad - jeg har jo sett at du er en god fotograf. Bildet fra Italia føyer seg pent inn i rekka og er intet mindr enn nydelig. Stemning, farger, rytme, form, belissimo eller belissima eller hva det nå heter på italiensk når man skal si at noe er immari fint:)

Har du flere bilder? Det hadde vært fint å både se og høre mer om hvordan det var i vakre Toscana!

Det lille røde huset sa...

Hei Kirsti!
Trodde du for lengst hadde gitt meg opp, men oppdaget til min store glede at du fortsatt henger med en nokså haltende blogger. Med meg går det i rykk-og-napp Kirsti, og det er noe alle som kjenner meg dessverre bare må godta eller forkaste. Setter stor pris på at du fortsatt er her! Nå har jeg som du sikkert forstår visse blogge-vansker....! Får håpe det løser seg etter hvert :)
Beste hilsen Marianne

Det lille røde huset sa...

Ps.Kirsti.
Kan ikke italiensk, men praktiserte gebrokkent spansk etter beste evne og ble rimelig godt forstått :))

Kirsti sa...

Hei hei:) Livet går i rykk og napp på det jevne hos flere;)

Bra du greide deg med gebrokkent spansk og bra du ikke kan italiensk for da hadde du sett at jeg stavet "ciao" feil i forrige kommentar. Som du skjønner så er ikke jeg heller så stødig i italiensk.

Leser i Inderøyningen at det henger foto fra kurset i Toscana på e@. Må ta meg en tur en dag og se på herligheten! Ser fram til flere blogginnlegg her enten det blir i rykk eller napp.

Ønsker deg fin sensommer!