søndag 30. august 2009

Sommeren 2009

En sommer som gikk så alt for fort! - En sommer da jeg ikke fikk gjort halvparten engang av alt det som jeg hadde hatt lyst til. Slik synes jeg alltid at det er, derfor er jeg kan hende en større tilhenger av våren og høsten. Og jeg beklager at jeg blant mye annet har forsømt bloggingen kraftig i løpet av de siste månedene.

015 En rosebusk som jeg har fått fra tante Reidun i Førde, har vokst seg stor og fin og er et syn når den blomstrer.031034

 

 

 

 

 

 

Og hvem er så dette? - Lille My fra Mumidalen…….?

Nei da, slettes ikke! Det er nemlig datteren min som var hjemme i hele tre uker og fikk slappet av i sol og godvær med bøker og gode venner.

Og på hytta har det som alltid blomstret villig vekk:

045

061

067

Litt vinsmaking i varmen! Ei lita humle forbarmet seg over den siste skvetten i vinglasset.

137

Jeg har for det meste vært hjemme i ferien, for jeg synes det er så fint både på Inderøy og i Trøndelag for øvrig.

071

072

Ja, ja, en avslappende om enn ikke så innholdsrik sommer har det i alle fall vært.

5 kommentarer:

Randi sa...

Så flott at du er tilbake igjen!!
Flotte bilder...de er jo bare så sommer.

GundaM sa...

Neimen så gøy å se deg inn hos meg igjen og ;)

Nydelige bilder og javisst gikk denne sommeren så altfor fort. Ikke var det noe spesielt flott vær heller for min del.

Kattekloring på stoler og sofa ja...Sliter nok litt der jeg og men har en klorestokk som de bruker når vi husker spraye på den et stoff kattene elsker ;) da får møblene en hvilepause ;)

Ha ei fin uke !

Jorids BestemorBlogg. sa...

Fine bilder og så koselig att du er tilbake på den fine bloggen din igjen Manne!!
Ønsker deg ei god uke!!!
klem fra jorid!!!

Det lille røde huset sa...

Takk for koselige tilbakemeldinger. Føler jeg har litt startproblemer etter det lange oppholdet, men håper det kommer seg etter hvert :)

blåklokke sa...

Utruleg kjekt at du er tilbake:)
Og den flotte rosa:-)
Fekk den av svigermor for 30 år siden!
Fotsatt god veke.
Har savna deg og bloggen:)
Klem frå tante Reidun