søndag 22. november 2009

Hvor blir det av vinteren?

 

028

Lussi og jeg begynner å bli en smule bekymret og etterlyser vinteren!!!

Utendørs er det for tiden bare mørkt og vått, og stiene i skogen er blitt sleipe og glatte av all nedbøren som har kommet i det siste.

009

Slik som dette ønsker vi oss vinteren!

Bildet er tatt sist vinter, oppe fra løypene på Røra, med glitrende snøkrystaller og gnistrende føre.

Flere bilder fra de samme løypene…..

015026

Jeg savner de “gamle, gode” vintrene jeg! Her finnes det ikke snø i mils omkrets for tiden :(   - Og nå som V-cup rennene er igang på Beitostølen med tv-overføringer fra flotte løyper, blir en liksom enda mer utålmodig!

Månedene mars og april er strålende vintermåneder, og da er det fjellet som lokker!

Her noen bilder fra Frolsfjellet mens en venter og venter på snøen……

050157

Snart vinter igjen!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Herlige bilder! Ja, slik var d sist vinter, men det kommer nok i år også! Hilsen "oss to"!

GundaM sa...

Du for noen vakre vinterbilder emn det øverste der tok kaka!!!

ja hvor finner man de du spurte om inne hos meg du...? Mule, hihi neida men sikkert når en minst venter det ;)

Nattaklemz

Randi sa...

Herlige vinterbilder:-)
Ja hvor ble den av...tror kulda kommer men snøen er jeg litt usikker på.
Er så herlig når det er snø og det knirker under sålene når vi går. Får håpe den kommer i år også.

Håper formen din er mye bedre...du har da fått nok denne høsten.

Klem

Siri sa...

Flotte vinterbilder! Nå fikk til og med jeg lyst på skikkelig vinter! Koselig blogg.:)