lørdag 10. juli 2010

Noen glimt fra hytta…..

Stien med markblomster langs begge sider, den lille stien som fører inn til hytta synes jeg alltid er så koselig.

150

124

Ikke bare markblomstene, men også alt fuglekvitter fra alle som har reir å ta hånd om, får meg til å senke skuldrene når jeg går innover langs denne stien.

Nedenfor hytta vokser lupiner, som til tross for mange advarsler er blant en av mine mange favorittblomster!

108

Lupiner mot blikkstilt vann…….,

072

…… og  litt ovenfor, nedenfor hytteveggen…..lupiner, og noen litt bakenfor der igjen :)

    128 127 126

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Etter alt dette regnværet i ukesvis gjennom hele juni, har omsider sommeren kommet til Trøndelag, og jeg har hatt en nydelig uke på hytta  :)) Snekkerarbeidet er lagt til side inntil videre selv om jeg hadde fryktelig lyst til å fortsette arbeidet !! Men jeg må bare komme meg bort litt innimellom, og få følelsen av å ha ferie sammen med festlige tanter og  kusiner etc….., som i tur og orden har ankommet hytta vår samt min tantes gamle hytte litt bortenfor,  hvor jeg hittil har tilbragt 52 herlige sommerferier…..!

  111

En fortsatt god sommer til alle som følger bloggen min!

3 kommentarer:

Kirsti sa...

Hei, hei!

Jeg stikker stadig innom bloggen din og er en like stor fan som før, men det er skralt med kommenteringa. Kommer sterkere tilbake. Er endel i Trondheim, har helse som trenger behandling i Bartebyen. Men vi sees kanskje plutselig på vakre Inderøya. Bloggen din er et fint "plaster på såret" på hjemlengselen:-)

Riktig god sommer til deg, Lussi og Pisi også:-)

Det lille røde huset sa...

Takk for hyggelig kommentar Kirsti. Har savnet deg i lengre tid og setter stor pris på at du fortsatt leser bloggen min!
Nå ble jeg virkelig glad :)), (Lussi og Pisi også!).
Du skriver og kommenterer så godt, og har så mye mer som kan senses .... Bloggen min synes jeg selv har blitt kjedelig, men nå har jeg kanskje snart noe nytt på gang.....?
Mvh Marianne

Anonym sa...

ma sjekke:)