torsdag 29. april 2010

Det er vår igjen!

Så godt det er at det begynner å bli mildere utendørs og Lussi og jeg har benyttet oss alt vi kan av det fine været i det siste.

Når jeg er på jobb og sola skinner utendørs, skynder jeg meg hjem for å fylle opp termosen med kaffe før vi hiver oss i bilen, kjører noen kilometer for så å komme litt opp i høyden som f.eks her ved Finnheimen på Røra (for lokalkjente).

021

Hvor herlig er det vel ikke å gå inn hit og sette seg ned ved gapahuken, ta frem termos og sjokoladekjeks og nyte sola, stillhet og ro etter endt arbeidsdag ……!

2 kommentarer:

Randi sa...

ååååååååå...MARIANNE!! dette var kanonfint bildet!
Lurer meg på hvordan veien er innover der nå....må se å komme meg rundt der en dag til uken.:-)
Klem

@afjo72 sa...

Det hørtes helt fabelaktig ut å kunne gjøre sånt etter jobb. Fine våren :o)