tirsdag 3. mai 2011

Direkte fra søppeldynga……!

For litt siden gikk turen uungåelig nok til Røra Gjenbrukstorg ……, hvilket gang på gang har vist seg å være et bent ut sagt livsfarlig sted for slike som meg !!!

Med bilen fullastet av lauv og hageavfall, (noe søppelbilene dessverre ikke lenger tar med seg…….), dro Lussi og jeg ufortrødent ivei, lykkelige over å kunne kvitte oss med alt avfallet :)

Vel inne på gjenbrukstorget, og  for å  få avlevert alt hageavfallet, må veien nødvendigvis gå forbi “stasjonen” med alle gamle vinduer, dører m.m….. , ( i sneglefart for mitt vedkommende…..!) , noe som gudskjelov denne gangen, etter første øyesyn ikke hadde noe usedvanlig å by på !

Vi fikk dermed raskt og effektivt kvittet oss med alt det medbragte.

Dernest et forsøk på å komme seg ut av området, i saaakte fart vel og merke  forbi “stasjonen” for planker, møbler etc…… hvor det resolutt ble en brå stopp !!!

For JEG FANT, JEG FANT ……!

- En gammel hylle….. !!  :D

002 009004

En hylle som dette er nettopp hva jeg trenger ! ! !

Og jeg så øyeblikkelig for meg utallige bruksmuligheter:

- Mitt usvikelige og nøyaktige øyemål (ikke for å skryte, men det slår sjelden om enn aldri feil) sa meg at denne hylla bl.a. kan romme CD ´er og mye….., mye annet som med ett ramlet inn gjennom hodet på meg .….. !

Og for egen del har jeg resolutt konkludert med at denne hylla definitivt vil bli anvendt til alt annet enn en nokså striglet og kjedelig CD-hylle…… ;))

004  001

Lykkelige meg på veien hjemover….!!!  :D

En del andre ting ble også med Lussi og meg  på veien hjem,

men disse “skattene” er foreløpig en godt bevart hemmelighet ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jasså,du kunne ikke dy deg lenger!!! Men hylla ser jo ganske fin ut da, det må innrømmes. Fine bilder og morsomt med 1.mai-bloggen også. Den serbiske maten høres spennende og deilig ut. Du får blogge noen oppskrifter! Hilsen M.