lørdag 21. mai 2011

En Prins…….?

Dessverre har jeg i likhet med mange andre opplevd å komme i skade for å kysse noe som i første omgang kan ligne på en prins, men som etter grundigere øyesyn viser seg å være en frosk,

eller noe tilsvarende..……

 

Klok av skade har jeg derfor valgt “å snu på flisa”, og heller gått til anskaffelse av en frosk.

Og for sikkerhets skyld…….., intet mindre enn en frosk med gullkrone på hodet !!

 

062068  069

 

Frosken som kom i hendene på meg i dag, boltrer seg  for øyeblikket glad og fornøyd  i et lite vannbad utendørs.

 

064 

Og så får tiden heller vise om det kan bli til noe mer…….

 

Ps. (Må innrømme at jeg allerede har blitt litt betatt av denne lille sjarmøren ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Å, så fin en frosk! En slik skulle jeg også hatt! Får nøye meg med de jeg har som er laget av tre foreløpig! "M"