onsdag 15. juni 2011

Foran og bak huset, eller omvendt…….?

Når jeg går ut eller inn av inngangsdøra mi kan jeg se innover mot noen av naboene mine hvor syrinene ganske nylig har stått i full blomst.

006026007 

 

 

 

 

 

 

Og den lille “enga” med alle valmuene som jeg hvert år gleder meg like mye over hos min nærmeste nabo, utvider seg og blir i mine øyne stadig vakrere  for hvert eneste år som går……

028

002

017

 

 

 

 

 

 

 

 

Valmuer er en av mine favoritter,  i likhet med så utallige mange andre blomster…….!    ;)

005

 

Baksiden av huset, som jeg for min del betegner som forsiden….., og området like nedenfor hagen min kan fortone seg slik som dette:

045046

  

 

 

 

 

 

 

 

 

043

120

Med anda av Nils Aas som et kjærkomment blikkfang oppe fra verandaen min.

Ingen kommentarer: