onsdag 19. mai 2010

Ei lita stue kom med ett svevende inn i hagen :)

Her, like bortenfor uthuset og mot gangveien som går forbi tomta mi, har pappa og jeg planert og gjort klar for dukkestue.

006

Jeg liker meg ikke så godt i dette området fordi alle og enhver som går forbi kan se hva jeg holder på med utendørs. Men nå har jeg funnet råd for det og skjermer av med ei etterlengtet dukkestue.

På vei hjem fra jobb i dag, fikk jeg det plutselig for meg at jeg måtte sjekke mobiltelefonen. Og riktig nok, der lå 3 ubesvarte anrop fra han jeg kjøpte dukkestua av.

009

15-20 minutter senere  skjedde dette ……

 012    014

 013     010

Nesten vel på plass ……

016

Pisi som har sin godt opptråkkede sti like forbi dukkestua og inn under grantrærne, gjorde store øyne da hun oppdaget forandringen. Og dukkestua er blitt nøye saumfart både innendørs, i underkant og ikke minst utendørs!

030

Og mens det hele pågikk, satt en liten sjel i blåstripet pysjamas innendørs og kikket sitrende av spenning ut på det hele. For dette er nemlig en av de heldige som etter hvert skal få flytte inn i dukkestua.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kjempefin dukkestue! Gleder oss til å se den. Veldig koselig blogg nedenfor også, fra bruktbutikken på Røra. Mamma.

Randi sa...

Så fint dette blir! kjempekoselig liten dukkestue...gleder meg til å se hvordan dette blir etterhvert.

Klem