mandag 13. september 2010

Inderøys mest luksuriøse gapahuk……?

Fra Fossen på Kjerknesvågen finnes det stier opp gjennom skogen.

015

Noen av dem har jeg gått tidligere i sommer, men i går fant vi en ny avstikker som førte oss opp til enda en av alle de mange gapahukene her på Inderøy.

019

Med langbord, grillsted og utsikt ned mot bygda og alle de flotte kornåkrene kan en ta seg en velfortjent pause her etter slitet med alle motbakkene.

Og da jeg åpnet døra og kikket inn…….. To stoler med skinn like innenfor døra!

007

Hvilken luksus å kunne sitte her og nyte utsikten uansett vær!!

Men ikke nok med det……….

Lussi og jeg måtte begge gni oss i øynene og blunke både en og to ganger før det riktig gikk opp for oss hva vi så……..!!!

001002

For denne gapahuken overgikk alle de vi tidligere har besøkt, proppfull av lun hygge og detaljer fra gulv, vegger og tak.

010

 

Vedovn, lykter og lys, svartkjel og panner, etc, etc…..

012

 

Og varme, gode skinn langs alle vegger!!!

Hvilket koselig krypinn langt oppe i skogen……!

008

 

 

Utenfor var det flust av benker og bord rundt hele “hytta”.

 

022

En vedbod like ved siden av.

025

Og litt bakenfor der igjen…….      

028    

Her går det virkelig an å slå seg ned med matpakka si :)

6 kommentarer:

Anonym sa...

For en fantastisk flott gapahuk! Det må da være Norges fineste! Ser ut til at Lussi likte den også. M.

Anonym sa...

Du har ikke brutt deg inn i en privathytte da, Marianne???Kanskje de bare hadde glemt å låse?? Den der var vel nesten for god til å være sann??? :o)
Håper det er bra med deg! Er så kosleig å se på bloggen din!
Klem fra Eva

Det lille røde huset sa...

Ha, ha, Eva! Er fortsatt litt usikker på hvor "offentlig" denne hytta/gapahuken er(de tøflene i taket m.m. gjorde meg usikker), og er igang med en offensiv research i den anledning:)
Klem fra meg

Randi sa...

Du, denne tror jeg barnehagen og skolen bruker....ikke at det er ulovlig for andre å innta matpakken sin der....men tror det er derfor den er velutstyrt...:-)

Det lille røde huset sa...

Barnehagen og skolen på Kjerknesvågen mener du Randi? Ikke tale om! Kan ikke tenke meg det.Ingen barnehagebarn, ei heller barn fra barneskolen som er vant til å skysses hit og dit er pr dags dato istand til å ta seg helt dit opp! Dessuten har tøflene under taket voksenstørrelse ;)
Klem fra meg ;)

Anonym sa...

hva heter denne plassen?