onsdag 23. februar 2011

Knock, knock, knock´n……….

Om det er “himmelens dør” det bankes på, betviles sterkt ……!  

Men når Lussi og jeg kommer hjem fra fjellet, fyres det hardt  i peisen og da er det flere som også gjerne vil inn.

Først noen forsiktige dunk mot verandadøra mens det tittes inn.

012

016

 

 

 

 

 

 

 

Dernest et voldsomt spetakkel med poter som spinner mot vindusruta !

014

013

 

 

 

 

 

 

 

 

- “SLIPP MEG INN ØYEBLIKKELIG !!!  Hvis ikke knuser jeg ruta……!!!”

011008015   

 

 

 

 

- “Lukk opp da……., og ikke bare stå der og tull med det idiotiske kameraet !!!”

Ps! Det har oppståttt noe tull med bloggeprogrammet mitt, slik at det ble noen uønskede mellomrom her og der.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det er hjerteskjærende hvorledes lille Pisin behandles. Her har hun gått og ventet og ventet hele dagen, og når de to fjellrevene endelig har somlet seg hjem, glemmer de lille Pisin som har gledet seg til å få komme opp på loftsstuen og krype opp på det varme katteteppet. Nå må de to fjellrevene skjerpe seg! P

Kirsti sa...

Tips til Pisi:
http://www.simonscat.com/letmein.html

Bloggen din er en favoritt. Jeg fikk meg en god latter (unnskyld, Pisi) da jeg leste dette. Hysterisk morsomme bilder. For en kat(t)astrofe!

Har tenkt å bli flinkerer til å kommentere. Det skal ikke mye til:-)

God vår til dere!

Det lille røde huset sa...

Takk for kjempemorsom tilbakemelding, Kirsti :))
Klem fra meg <3

Det lille røde huset sa...

< + 3 omformes til et lite hjerte på Facebook, men desverre ikke her!