tirsdag 22. februar 2011

Mamma og pappa: Ønskeliste

Foruten et generøst stykke Manchego-ost av middels styrke har jeg følgende gaveønske fra Gran Canaria:

Denne solkremen con beta-caroten, factor 8.

060

Dette med styrken på factoren er særdeles viktig:

Om dere finner solkremen og kjøper en høyere factor, kommer den aldeles ikke til å bli brukt !!!

Den jeg har er under halvfull, og i beste fall innkjøpt da jeg var på besøk hos dere for ca 5 år siden og moden for utskifting med andre ord!

Dernest, om dere mot formodning skulle slumpe til å finne en liten (9 cm) brun tube Piz Buin med facor 4 !!! ville jeg bli overlykkelig !!!

065

Denne tuben som er så hendig å ha med seg i rumpetaska eller sekken, har vært med meg på fjellet i alle år og har utvilsomt for lengst gått ut på dato ……!

Dette er de eneste solkremene jeg bryr meg om å ha. Piz Buin- tuben på fjellet (den viktigste for min del!!!) og den andre rent generelt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ønskelisten mottatt! Osten er grei.Sprayflasken ligner veldig på en som står nede i klesskapet mitt på soverommet, sjekk det! Skal se etter Piz Buin-tube. Hilsen muttern!