lørdag 28. mars 2009

Dagens gjøremål

I morges fant jeg overraskende nok "Familien" (sikkert fra i går) i postkassa mi sammen med Trønderavisa. På de kreative sidene fant jeg oppskrift på strikkede påske-egg, noe som er midt i blinken for meg som har så mye restegarn! - Frem med garn og strikkepinner sammen med kaffekopp og ni-timen mens vaskemaskina tok seg av håndklær og sengetøy og batteriet til fotoapparatet stod på lading. - Men ideen om en annen type garn meldte seg etter hvert og dermed behovet for en garnbutikk.
Dro først innom Jostu her på stedet, men fant ikke det jeg ville ha der.
Steinkjer er for tiden utelukket pga åpningen av det nye HYPERMERKEDET!
Dermed gikk turen til Verdal som ikke er noe dumt valg siden det ligger en spennende butikk i tilknytning til garnbutikken der.
Har sett meg ut et fint skap der som jeg kunne ha tenkt meg å lage, og derfor hang jeg fotoapparatet rundt halsen og åpnet jakka for å skjule det. Skapet var dessverre solgt (håper de får det inn igjen), men jeg snek meg likevel til et bilde inne i butikken i et ubevoktet øyeblikk :-)

Ingen kommentarer: