fredag 27. mars 2009

Nå har jeg forandret overskriften på bloggen fra "Det lille røde huset" til "Mannes lille verden" som også er blogg-adressen min. Jeg har i flere måneder gått og spekulert på hva jeg skal kalle bloggen min siden interessene mine er så sprikende. Så en kveld da jeg ble litt utålmodig og hadde lyst til å begynne å blogge, logget jeg meg inn på egen hånd og navnet som falt meg inn der og da var"Mannes lille verden".
Da jeg var liten og nesten ikke kunne snakke, kaldte jeg meg selv Manne, og dette navnet ble hengende ved meg i lang tid på hjemmefronten. Egentlig synes jeg navnet høres litt puslete ut, men etter dagens gjøren og laden, har jeg kommet til at det helt sikkert er det rette navnet! "Det lille røde huset" blir, når jeg smaker ordentlig på det, litt for fjernt for meg og legger mer an til en interiør-blogg, noe som jeg ikke kan tenke meg at dette kan bli, i vesentlig forstand.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bra Marianne, manne er samme navnet som min elste datter kalte lillesøstra si, Marianne, da de var små. Kult.

Det lille røde huset sa...

Da jeg for mange år siden jobbet på Sunnaas sykehus traff jeg for førte gang en kollega med samme navn som meg, og det viste seg at også hun gikk under navnet Manne :-)