torsdag 26. mars 2009

Nybegynner

I kveld har jeg hatt min første leksjon i blogging. Fikk hjelp til å komme igang av en erfaren blogger, men nå når jeg er helt overlatt til meg selv, regner jeg med at det blir en del prøving og feiling. Bildet av hunden min, var en test for å vise meg hvordan dette fungerer. Og nå greier jeg selvfølgelog ikke å få det slettet. Får utsette det til senere....
Men jeg har greid å lage en liten info om meg selv og så klarte jeg å legge til bloggen til Gundam etter litt prøving og feiling.
Nå begynner det å svi litt i øynene etter at jeg har sittet foran skjermen i flere timer. Så dette får holde for i kveld.........hvis jeg da ikke skal prøve å legge inn et bilde også, før jeg går og legger meg :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei, Manne!

Det er hyggelig å lese bloggen din:-)

Jeg lurer på hvilken rase Lussi er? Det er en søt hund!

Hilsen Hester