tirsdag 31. mars 2009

Små spekulasjoner

Til våren trenger det gule uthuset mitt et nytt strøk med beis og jeg går og lurer på om jeg skal beholde den gamle fargen eller velge en helt annen. Er veldig glad i rødt jeg da, men er redd det kan bli kjedelig siden huset mitt også er rødt. Har malt inngangsdøra til huset i farger som jeg synes passer mot det gule uthuset, men tar gjerne imot gode forslag og ideer.
Om jeg velger å beholde gulfargen, kommer den helt sikkert til å bli i oker da jeg synes den jeg har



Dessuten går jeg rundt og lurer på hva jeg kan henge rekveden min i slik, at den får god tørk etter vask og rengjøring. Noen som har noen gode ideer?
Har funnet ut at jeg kan henge den opp i noe under takutspringet foran uthuset hvor de blir skjermet for nedbør. Der blir de ikke hengende i veien for meg heller, siden jeg bruker plattingen ett trinn høyere, når jeg skal inn og ut av uthuset.
Egentlig synes jeg rekved er finest mot rød vegg og ikke gul, men siden plattingen er beiset i grått (farge: Svaberg), kan det kanskje bli fint like vel?
Nå gjelder det bare å finne noe lurt å henge den i og så må det jo være noe som ser litt fint ut også :-) Det kunne kanskje ha passet med slike stålstråd-nett, noe a la de som GundaM vikler?
Nå mens jeg sitter og blogger dette, begynner jeg å se mer og mer for meg noe slikt ja........

1 kommentar:

Randi sa...

Syns du skal beholde fargen jeg...den er jo nydelig!!

Du er jo blitt superflink til å blogge...dette går jo så det suser!!