mandag 30. mars 2009

Pusen har lagt seg

I det sisste har har Pusen ikke vært å finne når jeg skal gå og legge meg. Hun har alltid pleid å ligge her på "knitre-matta" si i vinduskarmen ovenfor varmepumpa når jeg går og legger meg. Men i løpet av de sisste par ukene har jeg ikke greid å finne henne før jeg skal legge meg, enda jeg vet at hun er i hus!



Jeg har lett og lokket overalt i huset og gjennomsøkt klesskap mm......




Etter hvert har jeg gitt opp å lete for hun er alltid på plass i senga mi om morgenen.


















Men nå i kveld da jeg stod på badet og pusset tanna mi, fikk jeg en sterk følelse av å være overvåket. Og da jeg snudde meg fikk jeg øye på dette grønne blikket fra den ny-innkjøpte kurva til å oppbevare en del av tur-klærne mine i.
Klart det er nydelig å ligge mykt og godt i ei kurv inne på et varmt bad!
Så nå har du blitt avslørt, lille pusen min! Og denne kurva er deg vel undt og jeg skal la være å klage over alle kattehårene i turklærne mine!
For jeg er så glad over å ha deg tilbake etter forsvinningsnummeret for noen uker siden!!!





2 kommentarer:

Randi sa...

For ei herlig katt...hihihihi...skjønner godt hun koser seg her ja.
Er vi klar for tur i morgen? blir nok ikke så stor fart på meg...var helt utslitt etter den lille turen vår i dag. Men bare vi tar det med ro så vil jeg gjerne være med i morgen. Vi trenger jo ikke gå så langt, bare vi får plukket med oss rekved. :-)

Randi sa...

Og du...skal du t Stjørdal så må du si ifra...blir veeeeeldig gjerne med jeg:-))