fredag 27. mars 2009

Dagens gjøremål





Tuslet ut til postkassa med en morgenkåpe over nattdrakten i dag tidlig etter å ha satt på kaffetrakteren og håpet som alltid at ingen av naboene så meg. Og til min store glede oppdaget jeg at "Familien", som sikkert kom i går, lå sammen med Trønder-Avisa!




På håndarbeids-sidene fant jeg bl.a. oppskrift på strikkede påske-egg!!! Midt i blinken for meg som har så mye restegarn! Rotet rundt i alle mulige strikke-kurver og fant omsider noe garn som egnet seg og satte igang med strikkepinner. Uansett for tidlig å gå tur med hunden, siden vaskemaskina gikk og batteriet til fotoapparatet stod på lading.




Men resultatet av strikkingen ble ikke slik som forventet, og jeg ser for meg andre farger og annet garn i sjaterte farger. Dermed gikk turen til Verdal.

Ingen kommentarer: