søndag 13. juni 2010

En vakker dag

10. juni ble min kjære pappa 75 år.

Dessverre var jeg sengeliggende med feber etc den dagen bursdagen skulle feires sammen med gode venner noen dager tidligere. Men 10. juni, på pappas bursdag, kom foreldrene mine innom før jeg skulle på seinvakt.

Etter en koselig tur langs sjøen og opp gjennom Næssberga, ble Lussi og jeg invitert på lunsj oppe på Langhuset/Øynaparken som holder åpent fra kl 12.00 nå i sommerhalvåret.

019 022    023 025 

En vakker og uforglemmelig formiddag med nydelig mat og fantastisk utsikt ned mot Straumen og utover Trondheimsfjorden.

Inderøy, Inderøy …….! Jeg vet ikke om noe annet tettsted her til lands med like mange varierte og eventyrlige fasiliteter i tillegg til alle de flotte og godt tilrettelagte turmulighetene.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tusen takk for en uforglemmelig dag! Strålende vær og fantastisk utsikt, og så den gode maten, da! Pappa.