mandag 28. juni 2010

Endelig en godværsdag !

Omsider fikk vi en godværsdag her i trøndelag!

I går la jeg for føste gang ut putene til benken utendørs, og det tok ikke lang tid før den var okkupert …… !

004  013013

 

 

 

 

 

 

 

 

Pisi oppdaget putene på benken etter knappe 5 minutter og jeg måtte skynde meg inn for å finne et skinn til å beskytte putene med!

005

Det øverste trinnet opp mot verandaen er også deilig å ligge på, men i går var det  altså benken med putene som “tok kaka” !

011 013015

GOD SOMMER !

4 kommentarer:

Linecas have sa...

Så fine turer og bilder du tar. Nesten så jeg kan kjenne den friske lufta her jeg sitter. Nydelig katt også.Trist med regnet vi har ja. Har vært en tur i paradiset men det regnet der og. Om ikke annet så er det i alle fall grønt og frodig. =)

Det lille røde huset sa...

Koselig at du stakk innom Lineca. Trist med alt dette regnværet i det siste, men håper det bedrer seg etter hvert!! Skulle gjerne vært en tur innom Pardiset i løpet av sommeren jeg også! Får se hva det blit til .... ;)

Randi sa...

Så nydelige puter du har...sommerlig og fine.
Gleder meg til dukkestuen blir ferdig:-)

Savner Shila helt grusomt.....men hun trives ikke så godt med lange bilturer, så hun får være på Frøya til vi er ferdig med ferieturen nordover.

Det lille røde huset sa...

Kjøpte alle putene råbillig (utgått fra ifjor :)
Shila har det helt sikkert supert på Frøya, så kos dere videre i sommer :))