torsdag 3. juni 2010

Litt gjenbruk

I går hadde jeg en stor dag ute i hagen.

Med oppholdsvær og behagelig temperatur, ble saker og ting hentet ut fra sitt gjemmested under verandaen hvor jeg i løpet av vinteren lagrer både benker og bord, drivved og mye annet rart.

007009010 

Og fra glemselen dukket denne gamle saken frem, som en gang i tiden trolig har tilhørt en separator.

Innkjøpt til en billig penge hos Containergirl naturligvis ;)

Jeg synes den ble fin jeg, med hvite margeritter oppi …..

015011023027

Det gamle melkespannet ved siden av fikk jeg også rimelig i forbindelse med en av mine mange ekskusjoner på søppeldynga. Nå er det bare å vente til hengelobeliaen som jeg har plantet oppi vokser seg større og frodigere …..

1 kommentar:

GundaM sa...

nydelige bilder Marianne ;)))

ser det er en aktiv helg der oppe hos dere, vømmøl og greier, straumen dag ;)

bare så synd den varmen lar vente på seg, æsj men det blir vel får en tro ;)

vakker søndag til deg og dine firbente!