mandag 21. september 2009

“Det Glade Hjørne”

121

Som nærmeste “nabo”  til anekset mitt, ligger utedoen på hytta.      Det er liksom “jeg og utedoen” !

028

056

Da jeg var ferdig med å pusse opp det lille anekset, fikk jeg fortsette her med malekosten. Og denne gangen ble fargevalget lys turkis, en herlig og sval farge som jeg synes passer godt der inne, og som dessuten går igjen i flere av bildene som allerede hang der.

013

Faren min har snekret “innventaret”  etter alle kunstens regler, og montert  en luftepumpe som faktisk gjør det lille avlukket til et blivende sted.

031 Og mens en først er der, kan en jo like gjerne ta en titt i gamle ukeblader eller kikke på små detaljer og bildene.

021

037

033

Jeg liker veldig godt bildet av Sven Nordquist som er hentet fra boka “Gubben og katta” og som alltid gjør meg i like godt humør.

Og et av Olav Myhrs muntre skråblikk på tilværelsen liver også opp i samme stund.

029

Bare et lite blikk ned mot vannet før jeg inntil videre forlater hytta og utedoen ……

1 kommentar:

Randi sa...

Er det mulig....er dette ett utedo....det er det flotteste utedoet jeg har sett!!
Og bildene er som vanlig utrolig flotte:-)

Og det innlegget under her...sitter bare å gaper jeg...så flott du har det.
Skal med tiden få JG til å lage hyller over vinduet på kjøkkenet og over vinduet ved kjøkkenbordet:-))

Ha en fin dag.

Om du sjekker kommentar boksen min så har vedkommende kommentert hos meg. Ikke uventet...men han tror jo jeg ikke vet hvem det er. Men ip adresse sier sitt.