søndag 3. januar 2010

En gammel eplehage

Det har falt masse snø i løpet av dagen, og for min del må det gjerne komme mye mer!  :)  Og da jeg i morgentimene hørte snøskuffa fra nabohuset, var jeg ikke sen med å stikke hodet ut av døra med beskjed om at jeg kunne ta måkinga!

Via tv-skjermen har jeg fulgt Tour de Ski i åndeløs spenning, og Lussi søker tilflukt under stuebordet når jeg slenger meg med i innspurten!  Jeg synes langrenn er den desidert morsomste idrettsgrenen, kanskje fordi jeg er glad i å gå på ski selv, til tross for at jeg aldri har utmerket meg i langrennsporet, …….snarere tvert imot! Og så er det noe med all snøen og de flotte omgivelsene som denne idretten foregår i.

024

Fint har det vært her også i dag, og Lussi og jeg har gått en lang tur, for det meste i snøvær. Og mens Lussi stoppet for å snuse på noe, fikk jeg øye på eplene i en gammel hage som jeg syntes tok seg så godt ut mot de lyseblå vinduskarmene på det vintertomme huset i bakgrunnen.

033

030

Jeg synes det er så morsomt å “leke seg” litt med bildene, beskjære og forsøke å sette flere bilder sammen til en slags helhet. Dette med større eller mindre hell, men jeg greier bare ikke å la det være.

1 kommentar:

Randi sa...

Herlige bilder..og jeg syns det er utrolig flott når du leker med bildene dine...det er liksom deg det:-)

Blir nok foto tur igjen på meg og Shila også på Onsdag.Håper på masse frostrøyk og sprengkulde:-)