mandag 5. oktober 2009

Hei! Jeg er her fortsatt…….

Det går litt tregt med bloggingen for tiden, noe som skyldes denne svimmelheten som fortsatt henger i, og som fort gjør meg sliten.

Til å begynne med var det greit nok med avislesing, bøker, pc og tv, men etter hvert går en lei av det også.

Derfor har jeg igangsatt diverse mindre oppussingsprosjekter som det egentlig er greit å pusle med sånn innimellom.

Det gamle “salongbordet” mitt, som jeg foreløpig nekter å ersatte med noe som helst annet, …… inntil jeg med tid og stunder får satt opp et drivhus hvor det kan stå sammen med en kurvstol blant tomater, gresskar og mye annet, men da skal det ha en annen farge…..! Her under ser en første del av forvandlingsprosessen.

175

168

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Det er trolig ikke noe godt sjakktrekk å vise bilder som dette hjemmefra, men dette er for tiden tingenes tilstand hjemme hos meg.

170

Det er ikke så rent enkelt å få i seg middagsmaten heller. Men dette er altså min faste plass ved middagsbordet, og jeg nekter simpelt hen å flytte meg! :)

3 kommentarer:

@afjo72 sa...

Hehe, det gjelder å ikke gi seg. Gamle vaner osv :) Bordet ser ut til å bli veldig fint da - og et sånt drivhus med kurvstol og kosekrok skulle jammen jeg gjerne hatt også, det høres koselig ut!!

Ønsker deg en fin uke, og god bedring fra svimlingen :)

Randi sa...

ja du får ikke skynde deg frisk...du må bare ta det med ro...jo mer du skynder deg jo værre blir det...men alt dette vet du vel;-)
Spennende prosjekt du holder på med.

Anonym sa...

Bra du ikke glemmer å spise! Fine eplebilder også. Moder'n.