fredag 11. desember 2009

En liten hvilepause……..

Intensjonen var å blogge hver eneste dag før jul, og jeg hadde ideer til blogger i massevis inne i hodet mitt allerede før 1.desember.

Men så har det seg ofte slik, at tanker i hodet  kan løper raskere enn det jeg har tid til å blogge.

Har jeg fri noen dager, kan ideer komme på løpende bånd, men så må en jobbe og omstille seg til det, og så føler en at en må gjøre noe i hjemmet før jul og en rekker ikke å få skrevet ned det en tenker, og når jeg forsøker å ta det igjen har det bleknet,  pga nye ideer, og jeg får ikke til å skrive det jeg tenkte fordi det allerede er nye tanker som har tatt overhånd.

Dessuten har det en tendens til å “ta litt av” når jeg først setter igang med et eller annet…..!

Men flere blogger kommer trolig før jul, når Lussi og jeg får tid til å summe  og omstille oss litt, og sortere ut det resterende som jeg ikke lenger synes er hva det var……..

 

014

Dagene strekker ikke til for Lussi og meg……,, noe Lussi ser ut til å ta med knusende ro, intetanende om at jeg har gått til innkjøp av ny shampoo og flokespray til  4-500,- kr  sånn ca!

Så nå blir det dusjing m.m.  før jul! ….. :)

7 kommentarer:

GundaM sa...

En må ta dagene som de kommer. Hadde store planer om adventsinnlegg hver dag jeg og men der kom kjerringa t kort gitt...

Artig bilde av Lussi, jeg skal ikke si noe om shampo og dusjing..HUttitu, syns jeg ser dere;)

God helg!

Kirsti sa...

Det høres akkurat ut som før nevnte julenovelle "Grantreet". Ett av budskapene i den er at man ikke skal stresse for mye før jul. Hovedsaken er å kose seg. Og å dele. Du har delt spennenede saker med oss lesere. Fint du ikke hadde blitt kidnappa av de mystifistiske nattegjestene dine!

Det kommer flere juler så da kan du jo bruke de fenomenale ideene dine -spre de litt utover flere år, kanskje. Og har de gått i glemmeboka så viser det seg jo at det dukker opp nye ideer:-)

Ha fortsatt fin adventstid og takk for å ha satt julestemninga for denne leseren, i hvert fall:-) Løkk te med Lussivaskogføhn (regner med at shampo og flokespray var til pelsbruk):-)

@afjo72 sa...

Hehe, det var den med julekvelden og kjerringa . . . Ser frem til flere eventyr med Lussi både før og etter jul - men ikke stress, vi venter :o))

Riktig god førjulstid til deg!
Stor hilsen herfra Småbyen :))

Jorids BestemorBlogg. sa...

Koselig og få følge deg og Lussi på eventyr ute i den veldige fine naturen dere har rundt dere på Inderøya.
Nå er det tid for ønske deg og dine 2 firbente venner en koselig julefeiring og et fredelig og godt nyttår Manne!!
Gode tanker og juleklem fra Jorid!

GundaM sa...

Hm, sikker på det var et nytt innlegg her ejg nå ;) Men stress ikke legger igjen juleklemmen min her jeg ;)

God jul og stoooor klem;)

Det lille røde huset sa...

Ønsker mine følgere en riktig god jul og lover å komme tilbake i mellomjula :)
Klem fra Marianne

Anonym sa...

Les hele bloggen, ganske bra