torsdag 3. desember 2009

Flere overraskelser…….!

Det begynner å bli temmelig mørkt når en kommer fra jobb og skal ut i skogen. Og hvis vi ikke går med det samme jeg kommer hjem, må vi frem med hodelykt og blinkehalsbånd, om en da ikke velger å gå langs veien. Men Lussi og jeg synes ikke det er like spennende, særlig nå når det skjer så mye rart i skogen…….

011

Og Lussi og jeg fikk oss nye overraskelser da vi la ut på tur igjen……!

020

Et stykke inne i skogen fikk vi plutselig øye på ei lita illrød lue som en eller annen hadde hengt fra seg i et tre.

Litt merkelig det da, for lua var fin den, men vi tenkte ikke særlig over det før vi hadde gått et stykke videre og oppdaget enda ei lue……..!, og like etterpå ei lue til……!!!

008 029025

Nå begynner det virkelig å skje saker og ting der ute, og Lussi og jeg kan ikke forstå hvem som kan eie alle disse luene og de andre plaggene som vi snublet over her om dagen……

013

Lussi ble så begeistret for en av luene og ville på liv og død prøve den. Men dessverre var den litt i minste laget og gikk ikke ned over ørene.

039

Ei fjær i hatten, eller rettere sagt i lua……., mens Lussi og jeg funderer videre…….

?

1 kommentar:

GundaM sa...

HIhi, så søte dere er og så flott med de eplene under her i kanten av åkeren!

Godt noen tenker på de vilel firbente og ;)