torsdag 18. juni 2009

106 Corringway, London

Her i 106 Corringway bor for tiden datteren min, Karoline .

010

Gata ligger i Ealing, på vest-siden av London hvor hun leier et helt hus i en ganske stille gate sammen med 6 andre fra henholdsvis Polen, Tyskland, Frankrike og Japan.

Og like utenfor gatedøra blomstrer hortensiaen villig vekk.

006

003

Jeg skal være her i 5 dager, men i dag skal vi holde oss i ro, og heller stå tidlig opp i morgen. Måtte opp kl 06.00 i morges, noe som holder hardt for slike som meg. Vi har bestilt pizza og har foreløpig huset og sofaen i stua helt for oss selv mens vi legger planer for dagene fremover og surfer på hver vår pc.

040 038

En ganske stor bakhage med et spennende lite hus, og et portrom som kunne blitt kjempefint med noen klatreplanter og store krukker med blomster i………, kanskje med en liten benk også!

044

Her er det mer enn nok plass til å boltre seg på hvor de bl.a. har fått plass til en badminton-bane. - Og jeg er allerede godt igang med å “innrede” hagen inne i hodet mitt.

Har surra rundt her etter at vi kom, og knipset bilder. Måtte dra med meg en stol og stå på for å ta enkelte bilder, så det var godt vi var alene hjemme :-)

035

I morgen meldes det bra vær med ca 20 varmegrader mens jeg hører rykter om silregn hjemme i trøndelag.

4 kommentarer:

Kirsti sa...

Kos deg i London- og hvis dere har tid så kan dere jo dra hit og hviske til hverandre tvers over rommet- en ganske merkelig opplevelse! http://www.explore-stpauls.net/oct03/textMM/WhisperingGalleryN.htm

Eller dra til en av de fantastiske hagene -denne http://www.kew.org/ feirer 250 år i år. Her er noen bilder derfra: http://www.flickr.com/search/?w=all&q=Kew+&m=text ...de har laget en gangveg oppe blant tretoppene!

..men nå har jo ikke du spurt om tips.. ..det rant bare litt over;-) En fantastisk by! Så som sagt: kos deg. Det er regn, blæst og fysjomvær i trøndelag;-)

Randi sa...

Så fint de har det!! og stort! Så flott at du blogger mens du er der nede...
Kos deg fortsatt og hils

Klem

Det lille røde huset sa...

Takk for tips Kirsti. Det blir trolig Kew Gardens samt en del annet i morgen :-)

Anonym sa...

Ser jo utrolig koselig ut. Kos dere!
Bjørn