mandag 1. juni 2009

Murmeldyr

011

Sommerkvelden og -natta legger seg alltid så lun over det lille anekset mitt opp på hytta.

021

Og mens jeg sitter der inne og blogger i den milde sommernatta, har andre for lengst tatt kvelden.

025

Vi sover så innmari godt der inne alle 3, under dyna med roser og grønne blader, eller oppå sengeteppet med hjerter, sommerfugler og blomster……, mens vinden rasler i aspe-lauvet utenfor og bølgene slår søvndyssende innover stranda og berget like nedenfor.

022

- “Nå vekket du meg altså mor, med all denne knipsingen din!!!”

- “Kom og legg deg du også da mor, for nå vil vi sooove!”

Ha en riktig så god sommernatt alle sammen :-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Koselig!!!!!!!!!

GundaM sa...

HIhi, har du de to der i senga...?
Koselig det! Ikke bare her det er fult skjønner jeg;)

Men over til din far; jeg tror han må ha nord trøndelags flotteste blå krukke, husgeråd samling! Og de stilige bildene der nede i fjæra der da...Sikle, sikle.... rett og slett fanastiske bilder Marianne!

Go Natt!

Randi sa...

Så utrolig koselig plass!! og Ser ut som ett paradis dette her!! håper du tar meg med på fotosafari hit...her må det da være mange flotte motiv!!

De blå krukkene din far har samlet, er noe av det vakreste jeg har sett...jeg elsker jo blått!!og bildene var FANTASTISKE!! disse må du ta med på neste fotokurs!!

Så du har meldt deg på Inderøyturer, ser ut som det kan bli mange flotte turer utover sommeren og høsten.