fredag 12. juni 2009

Blogging

Denne bloggingen skaper en god del hodebry selv om jeg synes det er kjempemorsomt!

007

Det irriterer meg grønn at det er så mye dødplass på hver side av bloggen, så i går fikk jeg god hjelp hjelp til å gjøre bloggen om til et større format.

002

Gledet meg stort til å komme hjem etter tur med Lussi i ettermiddag og blogge ærfuglen med ungene i større format. Men skuffelsen ble stor, og jeg fikk helt vondt i magen av å se på bloggen jeg laget…..

Dette fungerte over hodet ikke i forhold til den måten jeg blogger på og bildene som jeg legger inn! Dessuten kom teksten langt utenfor bildene når jeg ville ha mindre bilder, og det ble nesten enda værre enn det at det er så mye tomrom på hver side av blogginnlegg og bilder.

Og som kjent, “nød lærer nøgen kvinne å spinne”, så jeg greide faktisk på et blunk å endre innstillingene på bloggen min ;-)

Men jeg har greid å rote bort listen over de som følger bloggen min, og likedan etikettene. Og nå er jeg trøtt og grier foreløpig ikke å finne dem igjen.

Huff, så mye om og men det ble med dette her!

Og så blir det å fortsette utprøving av farger, kantlinjer og mere til………

1 kommentar:

Kirsti sa...

Stå på og lykke til!