lørdag 20. juni 2009

Portobello Market

Jeg kjenner meg temmelig utslitt etter å ha travet rundt i London i to dager, og er rimelig tom i hodet av alle inntrykkene.

012

Og Portobello Market hvor vi var i dag, er nærmest overfylt av mennesker.

030

Her kan en sikkert finne nær sagt hva en måtte ønske……..

014

026

044

020 059

Men jeg synes det er mye morsommere å ta bilder enn å stå “som sild i tønne” for å handle og studere varene.

025

Noen som er svært glad i blomster ser det ut til!

018

029 Jeg handlet bare en rød double decker til å ha hjemme i hyllene mine blant alle bøkene, og noen tinnsoldater :-) som alltid har fasinert meg etter at jeg som liten fikk høre det sørgelige eventyret om tinnsoldaten av H.C. Andersen (tror jeg).

002

Et nydelig blått hus som ikke var til salgs!

016

057

055

Kopper og kar…….., perlekjeder…….., og MYE, MYE mer……..!

065

036 047

Uendelig mye både å se og handle på Portobello Market som absolutt anbefales for den som har tenkt seg til London.

008

4 kommentarer:

Kirsti sa...

Tusen takk for turen -jeg får veldig lyst til å gatelangse i London! Bildene fra Portobello er rett og slett som en pose med innmari fine drops:-)

Anonym sa...

Portobello Market busy as usual.

Det lille røde huset sa...

Tusen takk Kirsti! - Koste meg på Portobello selv om jeg ikke orker å handle noe særlig. Det er denne fotograferingen som opptar meg mest av alt, og det å førsøke å få fanget inn noen av alle inntrykkene. Og jeg må si at Karoline har utøvd en utrolig tålmodighet med meg disse to dagene, som har stått og ventet på meg inntil det lar seg gjøre å ta et bilde mellom alle mulige forbipasserende!
Rene bybilder appelerer ikke like mye til meg, noe jeg synes gjenspeiles ganske tydelig gjennom bloggingen.
I morgen drar vi til Kew Garens hvor heller ikke Karoline har vært, og hvor hun har hatt lyst til å dra i lang tid. Vi gleder oss begge to!
Hilsen Marianne

Randi sa...

Ser ut som om dere har noen flotte dager! Så mange nye inntrykk og opplevelser som skal fordøyes etter hvert.
Kos dere fortsatt.