fredag 15. mai 2009

Hytta

Vi la om planene våre for dagen, og dro på hytta for første gang i år sammen med foreldrene mine.

121

Mor og far var allerede i full sving da Lussi og jeg kom oppover.

018

Det er nok å gjøre der oppe nå utover våren. Tomta må rakes, hagemøbler vedlikeholdes og plasseres rundt omkring. Dessuten har min far etter hvert opparbeidet seg en utallig samling av blå krukker og pyntegjenstander som skal settes ut på sine faste plasser! Og for hageglade foreldre må alle staude-bedene vedlikeholdes.

002

Lav Forglem-meg-ei-søster.

081

082 026

Lussi og jeg ruslet en runde omkring på tomta, og da jeg kikket nedi denne fuglekassa, lå det en liten Blåmeis og ruget på eggene sine der inne.

061

Jeg fikk ordnet litt inne i det lille anekset mitt, som er mitt lille private kryp-inn der oppe sammen med Lussi og Pusen.

Her henger sengeteppet til lufting……. Og alt som jeg har der inne i anekset, er anskaffet ut fra fargene i sengeteppet! :-)

Bilder inne fra anekset kommer helt sikkert senere.

104

Hytta ligger helt nede ved vannkanten.

129

Naustet i kvelds-sol. Vannet er enda høyt pga sne-smeltingen, noe som egentlig ikke vises på dette bildet.

Bilde 037

Og nå gleder jeg meg til mange fine dager der oppe, slik som på dette bildet som ble tatt i fjor sommer.

3 kommentarer:

GundaM sa...

Herligheten så vakkert det øverste bildet var!!! og for et flott sted da, ser det er lengre nord jeg sku ha flytta da vi først flytta...

ha en herlig helg der i anekset med dine firbente og foreldrene dine!!!

Randi sa...

For en vakker plass!! her må det da være godt å feriere...ser ut som ett paradis.

Er det langt unna oss?

Ha en fin dag i morgen. Jeg skal jobbe.

Mandag er det kurs...det blir spennende:-))

Anonym sa...

Kjempefine bilder! Kjenner meg igjen! Plages med den hersens datamaskina, så jeg fikk ikke sett dette før i dag. God 17. mai! VG