tirsdag 19. mai 2009

Løvetann

For tiden er det Løvetanna som dominerer både i hagen og for øvrig, og jeg synes den er utrolig vakker.

013

Over alt, og langs alle veikanter lyser den opp…..

017

023

Og ute på alle mulige jorder…….

031

Lussi gleder seg også stort over all den fine Løvetanna.…..

049

Vi gikk første del av Kulturstien på Utøya her en dag, tok en liten avstikker utenom den ordinære stien frem til området ovenfor og rundt Kvamsholmen hvor de fleste bildene er tatt (for de som er lokal-kjent).

079

Kan en ha det stort vakrere enn dette etter endt arbeidsdag?

060

Lussi og jeg bare spør…….

071

Har en egen forkjærlighet for grinder og gjerder siden jeg synes det er ypperlige penne-tegnings motiver og var slikt som jeg likte å tegne en gang i tiden.

Ikke helt i balanse flere av bildene mine ovenfor, ser jeg.

På de aller fleste av bildene her, skulle jeg absolutt ha kunnet dette med Lukker, Blender og Hvitbalanse på kameraet mitt, men det kommer forhåpentligvis med tid og stunder.

3 kommentarer:

Jorids BestemorBlogg. sa...

Dette er en flott årstid som en må nyte fullt ut.
Jeg liker de flott bildene dine. Inderøy er jo en veldig idyllisk og fin komune,som byr på masse fin natur og mange fotomotiv.
En fortsatt god uke til deg!!

Randi sa...

Bildene dine er jo supre....det av Lussi i fokus var knall!! der har du sikkert en lav f....det finner du ut om du ser på bildet i kameraet.
Vi får se hva vi får ut av det kurset.

Det ser vanskelig ut men når du er inne på siden så skjønner du hva som menes.

GundaM sa...

Vet du, jeg blir helt stum av dine klare vakre bilder ejg og motivene da kvinne...Motivene!!!

Og ja, tror nok ikke en kunne hatt det flotteere etter endt arbeidsdag enn dette;)

ha en flott helg ;) og tusen takk for koselige kommentarer Marianne ;)