lørdag 16. mai 2009

Strandveien nok en gang…..

Jeg blir aldri lei av Strandveien som jeg går så og si daglig, fordi den ligger like nedenfor huset mitt.

001

Løvetann er en vakker blomst.

008

217

Synes rødt og turkis er en fasinerende fargekombinasjon.

023

Denne vakre busken dufter som den skjønneste parfyme!

016

En spennende detalj……

213

Ærfugl

194

205

…… og en enslig liten løvetann

175

(Dette bildet blir skiftet ut med et bedre et i morgen)

Ser frem til å begynne på foto-kurs over helga. Kan ikke noe  om alle innstillingene på apparatet mitt og bare knipser ivei. Men nå begynner jeg å bli temmelig misfornøyd med bildene mine, og håper jeg får dem bedre etter kurset.

1 kommentar:

GundaM sa...

Misfornøyd med bildene dine...? De er jo vakre og så flotte motiver du ahr!!! Bor du like over den veien der, heldige du;)

Ha en flott dag imorgen, selv skal jeg selge kaffe og kaker nede på forsamlingshuset,)