onsdag 22. april 2009

Dukkeklær

Denne dagen hadde jeg planlagt å vie meg til husarbeid. Startet med kjøkkenet og fikk gjort litt der. Men så gikk det som det alltid gjør med meg og husarbeid………. etter en liten stund oppdager jeg at jeg plutselig er i gang med noe helt annet…………!

Jeg har plantet litt, sortert rekved, fotografert og vært på tur med hunden samt en masse annet småtteri. Og tida flyr og jeg har ikke rukket halvparten en gang av alt det jeg hadde tenkt.

Dukken min fikk være med meg ut på verandaen i dag, og siden det var litt kjølig i lufta, kledde jeg på henne dette antrekket som jeg strikket i fjor.

010

Jeg har strikket massevis av dukkeklær, men ikke alt er helt ferdig. Så nå har jeg bestemt meg for å fullføre alt i dukkeklær-produksjonen før jeg begynner med noe nytt.

043

007

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Den fine kubben som dukken lener seg til, har jeg vært og hentet i dag. Jeg fant den i går og gjemte den på et lurt sted :-) Så i dag dro jeg avsted med sekk på ryggen for å ta den med meg hjem.

Synes det er så fint med sånne kubber med hull i og jeg synes de er dekorative sammen med potter med planter i. – Hva om jeg plasserer en blå Henge-Lobelia oppå en av kubbene mine til sommeren? Og kanskje danderer en annen med noen fine steiner på, slik jeg fikk inn et godt forslag om?

021

2 kommentarer:

Randi sa...

Du er superflink til å ta bilder!! nydelig sammensatt!!
Dette går rette veien.

Er ikke bare jeg som driver å gjemmer unna drivved da...hihihi. Men jeg fant ikke det jeg hadde gjemt unna...:-))

Det lille røde huset sa...

Er du slik som ekornet, som samler og gjemmer unna og glemmer hvor de har gjemt det :-) Ja, ja, vi må ha våre små hemmeligheter vi rekved-samlere.....