tirsdag 21. april 2009

Jeg fant, jeg fant…….!

 

085

081

 

 

 

 

 

 

 

 

 

På en av turene mine de siste dagene, kom jeg over disse to fine “kubbene”. Først fant jeg den ene (den til venstre), og etter ca 500 m fant jeg den andre som er litt værre å få med seg.                 Du snakker om gull-funn altså!!!                                                                   Og nå kommer det store spørsmålet; Hva skal jeg bruke dem til?

– Og her er mulighetene mange………

De er litt over 60 cm lange, noe som sier litt om dimensjonene for øvrig.                                                                                                                 Gode forslag mottas med glede :-)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Peisved

Det lille røde huset sa...

Peisved har jeg allerede, så det kommer ikke på tale! Flere gode forslag :-)

Kirsti sa...

mmmm de var fine!

Vet ikke om du har behov for to trappetrinn som stikker ut noe sted, jeg. Kan de brukes til det? Eller rett og slett som utstillingssokler til fine, runde steiner eller noe sånt? Kanskje det går an å stte på en og ha tekoppen på den andre -hvis du monterer dem sammen nesten sånn som du har fotografert dem?

Det er uansett noe du kan leke deg med. Håper du legger ut bilde av resultatet -hva det enn måtte bli eller ikke bli. Kos deg!

Hilsen Kirsti

Det lille røde huset sa...

Takk for forslaget. Har vært inne på tanken om å bruke dem til utstillings-sokler, kanskje i et blomsterbed? He, he, synes jeg ser meg sittende å drikke te på dem :-)

Holsen Marianne