tirsdag 21. april 2009

Håggåhølmin

010 De siste dagene og i helga har jeg  jobbet og ikke hatt så god tid til å blogge. Men noen turer har det naturligvis blitt, bl.a til  Håggåhølmin.060 Der ligger det noen fine naust som det er morsomt å ta noen bilder av.

052 Om en går videre fra Håggahølmin og følger stien i retning Undersaker, passerer en denne fine bekken med ei lita bru over.

073

061

 

 

 

 

 

 

Lussi storkoser seg på alle de fine stiene som vi har her på Inderøy og fryder seg over å kunne springe fritt.

Akkurat det er ikke noe problem når det gjelder henne, for hun må alltid vite hvor jeg er, og stopper hele tiden opp for å vente på meg.

Denne bloggen ble ikke det helt store, for i kveld har jeg fått hjelp til å innstallere et nytt program for blogging, noe som innebærer nye utfordringer……..! Derfor blir jeg litt avsporet fra selve blogg-innholdet. –  Men noen bilder ble det i alle fall, og så får en tro at jeg kommer inn i det etter hvert, for jeg gir meg ikke så lett :-)

Ingen kommentarer: