tirsdag 21. april 2009

Litt klabb og babb….

Ikke helt enkelt å sette seg inn i nye programmer, så det går litt over “stokk og stein” her til å begynne med. Jeg skulle ha logget meg inn på flere bloggere, lagt til flere som jeg følger osv,  og lagt inn komentarer på blogger som jeg liker og som jeg følger, men det kommer etter hvert…..  Det er mye å gjøre i hverdagen og mye å sette seg inn i for en som ikke er helt stødig i bruk av Pc og kamera. Håper det finnes fortåelse for treiginger som meg :-) Det blir nok bedre etter hvert……..håper jeg :-)

2 kommentarer:

Randi sa...

Dette blir så bra Marianne...syns du er flink jeg! mye nytt og mye fremmet og sette seg inn i. Du får ta turen hit en kveld, enklere når linjen går fortere.
Du får bare rope ut!!:-))

Klem

Det lille røde huset sa...

Mange takk for det! Flere spørsmål dukker helt sikkert opp :-) Takk for hjelpa i går!!!